Categories
Lifestyle

Valtips voor gezond leven

Een kneepje hangt in de lucht, aangezien de zomer afneemt in het herfstseizoen. Het voetbalseizoen begint, net als school. De feestdagen staan ​​voor de deur. Zo is het griepseizoen. Om u de komende maanden gezond te houden, hebben we deze tips:

1. Neem een ​​time-out voor de achterklep

Het is een volledig Amerikaans tijdverdrijf – het achterklepfeest! Bumperkleven is vandaag veel verder gegaan dan hamburgers en friet. Je vindt er alles, van kaasdip tot pittige kippenvleugels.

Wanhoop niet: uw achterklepspreiding hoeft uw plan voor gewichtsverlies niet buiten spel te zetten. Gegrilde kabobs zijn geweldige gerechten op het veld. Spies gewoon groenten, fruit en mager vlees en geniet van je favoriete marinade. Zeevruchten, salsa’s, wraps en stoofschotels eten ook goed.

2. Slaaptips om het gewicht van kinderen te helpen

Krijgt uw kind voldoende slaap? Als dit niet het geval is, kan dit meer invloed hebben dan slaperigheid op school. Studies suggereren dat er een verband kan zijn tussen beknibbelen tijdens het slapen en overgewicht. Slaapgebrek kan de hongerhormonen verhogen – dus kinderen eten meer. Ook zullen kinderen minder snel bewegen (en calorieën verbranden) als ze moe zijn.

3. Stoppen met roken: u komt niet aan

Als je eindelijk hebt besloten om de gewoonte te schoppen, is er goed nieuws: stoppen met roken zal je op de lange termijn niet aankomen. Sommige mensen halen al vroeg 4 of 5 pond op, maar dat is slechts tijdelijk.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *